Update: Dalstra Reizen VOF

14 oktober 2020

Update 22-03-2021

Alle Dalstra VOF klanten die recht hebben om te claimen bij SGR hebben inmiddels een bericht van SGR ontvangen. Op dit moment is bijna drie kwart van het totaal aantal claims uitgekeerd. De komende weken zijn we nog druk bezig met het controleren en verwerken van alle ingediende claims.

Update: 16-11-2020

SGR is momenteel nog bezig met het uitvoeren van data-analyses. De ontvangen data blijkt complexer dan verwacht, waardoor er een vertraging van vermoedelijk een week is ontstaan. SGR doet er alles aan om in week 48 klanten van Dalstra het eerder aangekondigde bericht te sturen.

Update: 26-10-2020

Inmiddels heeft SGR alle klantdata van de curator ontvangen. SGR start vanaf vandaag met het uitvoeren van data-analyses. Klanten kunnen binnen 2 weken een bericht met instructies verwachten.

Vragen kunnen gemaild worden naar Dalstra@sgr.nl

 

Update: 14-10-2020

SGR beschikt tot op heden nog niet over de klantdata van Dalstra Reizen VOF. Uit overleg met de curator is gebleken dat wij volgende week de klantdata kunnen verwachten. Zodra wij de klantdata hebben geanalyseerd informeren wij u over de status van uw reisovereenkomst en hoe u een claim voor het vooruitbetaalde reisgeld kan indienen, indien van toepassing. Wij vragen nog even uw geduld.

 

22-09-2020

Op 22 september 2020 is Dalstra Reizen VOF te Surhuisterveen failliet verklaard.

Klanten die een reis geboekt hebben bij Dalstra Reizen VOF ontvangen binnen 3 weken een bericht met gedetailleerde instructies van SGR. Reizen die op korte termijn aanvangen, worden door SGR eerst behandeld. Wacht u geduldig op alle informatie.

In alle gevallen geldt dat wij dringend adviseren geen betalingen meer aan Dalstra Reizen VOF te doen voor nog niet aangevangen reizen. Betalingen gedaan na 22 september 2020 worden niet meer door SGR gegarandeerd.  

Heb je nog vragen? Stuur dan een e-mail naar Dalstra@sgr.nl